Background

گروه علوم تربیتی


گروه آموزشی علوم تربیتی یکی از مراکز پیشرو در آموزش و پژوهش در زمینه‌ی علوم تربیتی است. با بهره‌گیری از اساتید مجرب، امکانات مدرن و تمرکز بر نوآوری، دانشجویان را برای موفقیت در مسیر علمی و حرفه‌ای آماده می‌کنیم. به ما بپیوندید و بخشی از جامعه‌ای پویا باشید که آینده را شکل می‌دهد.

پروفایل سازمان

به گروه آموزشی علوم تربیتی خوش آمدید، یکی از برترین مراکز علمی و پژوهشی در حوزه علوم تربیتی. این دانشکده با بهره‌گیری از اعضای هیئت علمی برجسته، امکانات آموزشی پیشرفته و فضای پژوهشی پویا، بستری مناسب برای توسعه دانش و مهارت‌های تخصصی فراهم کرده است. هدف ما در گروه آموزشی علوم تربیتی، تربیت دانش‌آموختگانی توانمند، خلاق و متعهد است که بتوانند در عرصه‌های علمی، صنعتی و اجتماعی نقش مؤثری ایفا کنند. برنامه‌های آموزشی ما با تأکید بر به‌روزترین منابع علمی، پژوهش‌های کاربردی و تعامل مستمر با صنعت، دانشجویان را برای ورود به بازار کار و ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر آماده می‌سازد.



برونداد‌های پژوهشی

مقالات لاتین
2008

Academic libraries, information literacy, and e-learning: Special issue in Iran

( Article )

Hoveida, R., Asemi, A., Hoveida, R., Asemi, A.
2025 29th International Computer Conference, Computer Society of Iran, CSICC 2025pp. 474-478

Knowledge management practices in higher education institutes: A different approach

( Article . )

Hoveida, R., Shams G., Hooshmand A., Hoveida, R., Shams G., Hooshmand A.
2025 29th International Computer Conference, Computer Society of Iran, CSICC 2025pp. 695-702
2009

Cultural foundations of the society and Students' ability for establishing EFL teaching in Iranian primary schools

( Article . )

Liaghatdar, M.J., Yamani n., N., Mohseni f.,
Journal of Applied Sciences (discontinued) (18125654)9(18)pp. 3385-3390
2010

Curriculum mapping: A strategy for effective participation of faculty members in curriculum development

( Article . Gold )

Rahimi, A., Borujeni, S.A.M., Esfahani, A.R.N., Liaghatdar, M.J.
Procedia - Social and Behavioral Sciences (18770428)9pp. 2069-2073
2012

A study of current and desired state of physics education in iranian female secondary schools

( Article . )

Liaghatdar, M.J., Soltani, A., Shojaei, R., Siadat, A.
International Education Studies (discontinued) (19139020)5(1)pp. 50-56

An approach to university social responsibility ontology development through text analyses

( Article )

Esfijani, A., Hussain, FarookhKhadeer, Chang, Elizabeth
International Conference on Human System Interaction, HSI (21582254)

Development and validation of faculty members' efficacy inventory in higher education

( Article . Hybrid Gold • Green )

Shavaran, S.H., Rajaeepour, S., Kazemi, I., Zamani, B.E.
International Education Studies (discontinued) (19139020)5(2)pp. 175-184

Early maladaptive schemes and academic anxiety

( Article . )

Isanejad, O., Heidary, M.S., Rudbari, O., Liaghatdar, M.J.
World Applied Sciences Journal (discontinued) (18184952)18(1)pp. 107-112

کتاب ها

به ساز ستاره رقصیدن

(تالیف)
محمدرضا نیستانی
اصفهان - یار مانا 1401

آموزش صلح واکاوی بنیان‏‌های اخلاقی و فلسفی

(ترجمه)
جیمز اسمیت پیج ، ترجمه: محمدحسین حیدری و مهین برخورداری
اصفهان - دانشگاه اصفهان 1398
(ترجمه)
باربارا گراس دیویس ، ترجمه: احمدرضا نصراصفهانی
تهران - ‏‫سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه‌ها‏‫ (سمت)‏‫، مرکز تحقیق و توسعه علوم انسانی|موسسه پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش عالی 1396
(ترجمه)
اریک جنسن ، ترجمه: یاسمین عابدینی
اصفهان - جهاد دانشگاهی،واحد اصفهان 1396
(تالیف)
رضاعلی نوروزی و منيره عابدی‌درچه
اصفهان - یار مانا 1395
(تالیف)
رضاعلی نوروزی و منيره عابدی‌درچه
اصفهان - یار مانا 1395
(ترجمه)
ترجمه: نگین برات دستجردی
اصفهان - دانشگاه اصفهان، انتشارات 1395
(تالیف)
رضاعلی نوروزی، منيره عابدی‌درچه و طاهره رجبی
اصفهان - یار مانا 1394
(تالیف)
مریم صانعی، ملیحه صانعی و رضاعلی نوروزی
اصفهان - یار مانا 1394
(تالیف)
اصفهان - یار مانا 1394
دیدن همه 105 برونداد‌های پژوهشی

All copyright reserved by University of Isfahan